یک لحظه صبر کن...!

اگر قصد خودکشی دارید یک لجظه صبر کنید و این مطلب را بخوانید....

یک لحظه صبر کن...!

اگر قصد خودکشی دارید یک لجظه صبر کنید و این مطلب را بخوانید....

روز های خوب در راه هستند...

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۴۸ ب.ظ

نظرات  (۱۰)

برو بابا
کسی ک قصد خودکشب داره نمیاد مطالب مرخرف شمارو بخونه...اصلا خودتم فهمیدی چی نوشتی؟؟؟

سلام بله من قصدخودکشی داشتم وتنهاچیزی که توجهموجلب کردانجمن هایی بودکه گفتید میشه شمارشوبدیدلطفا؟!

خوش به حالت

فارغ التحصیل دکتری بیکار که جز اضافه بودن تو این دنیا و جا گیری چیزی جز خودکشی به ذهنش نمیرسه

مطالتو نخوندم ولی میدونم خودکشی کنم اون دنیام هم مثل این دنیام میشه جهنم

جواب بده دیگه چیکار کنیم 

تروخدا یکی و به من معرفی کنید که بتونه واقعا حرف بزنه باهام من هیچکس و ندارم اگر یه نفر داشتم همچین جایی به فکر خودکشی نبودم تروخدا اگر مشاوره چیزی دارید معرفی کنید زیاد مشاوره گرفتم ولی همشون یه سری مضخرف تحویل دادن.

من نه اینه دنیا رو دوست دارم نه اون دنیا رو

تنها دلیل خودکشیه من امتحاناو درساس معلما سگن! 

اخلاقاشون وحشتناکه فشار خانواده زیاده 

از طرفی الان همه چیز اینجوریه که هرچی بیشتر درس بخونی شاخ تری 

امتحاناتو جوری میگیرن که انگار داری کنکور میدی:/

معلما خودشون هیچی بارشون نی ولی امتحاناتشون...... 

تنها دلیلمن برا خودکشی امتحانات مزخرف سخته مدارسه:) 

من تاحالا تجدید نشدم ولی الان در حدی نا امید و بی هدفم که اصلا دیگ واسم مهم نیست چی میشه واقعا.... 

فقط میخوام تموم شه همه چی:) 

ایکاش این دنیا همه چیزش چشم رو هم چشمی نبود:) 

ای کاش انقدر فشار نبود:) 

هنوز امید دارم درست بشه وگرنه خیلی وقت پیش کار خودمو تموم کرده بودم:) 

فقط میخوام..... 

تموم بشه:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی