یک لحظه صبر کن...!

اگر قصد خودکشی دارید یک لجظه صبر کنید و این مطلب را بخوانید....

یک لحظه صبر کن...!

اگر قصد خودکشی دارید یک لجظه صبر کنید و این مطلب را بخوانید....

100 دلیل برای زنده بودن

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

اگر به دنبال دلایل زنده بودن هستید حتما از این سایت دیدن کنید تمامی دلایل توسط کاربران نوشته شده اند و حتما لبخندی بر لبانتان مینشاند.

http://www.1000reasonstolive.org/list.php

نظرات  (۲)

هیچ دلیلی نداره 😒
۲۱ خرداد ۰۱ ، ۰۲:۴۹ یه بنده خدایه به شدت درد کشیده:)

دلیل زیاد داره فقط کافیه یکم با خودت رو راست باشی 

همه ما از بچگی ارزو هایی داشتیم من خودم از اوناییم که تا خود کشی رفتم ولی انجامش ندادم:) 

چون هنوز مونده هنوز میتونم ادامه بدم دوستام هنوز منو دوست دارن خانوادم هنوز پیشمن و من خیلی غلطا نکردم:) 

یکم بزدلانس که تا یکم سختی بکشی بخوای خود کشی کنی" من با این جمله دارم سعی میکنم بزدل نباشم:))) 

توهم سعی کن نباشی! 

هی تو ارزو داری درسته....؟ به تهش رسیدی درسته؟  ولی هنوز مونده از کجا معلوم؟ شاید فردایی که خود کشی کردی همه چیز درست شد:)  

پس بمون و زندگی کن گور بابایه مشکلاتو سختیا تو ادمی یه ادم میتونه خودشو سازگار کنه! 

(من هنوز سر کار نرفتم_من هنوز وقت نکردم درسایی که خوندمو یه جا نشون بدم_من هنوز وقت نکردم زندگی کنم!) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی